Client: Modern Buyer
Tip Client: Companie Privată
Categoria: Administrația Publică, Guvernul
Data si ora: 19.06.2018 10:42
Expediat: 835 adrese
Email: modernbuyer@press-release.md
Website: modernbuyer.ro
Telefon: +40 729 880 041

Valer Hancaș: „Kaufland va aduce în Moldova experiența cumpărăturilor fresh”


Kaufland Moldova va urmări tendințele locale de consum și va oferi clienților săi o experiență de cumpărături fresh, acesta fiind abordarea în toate cele șapte piețe unde este prezentă. Declarația a fost făcută de către Valer Hancaș, Directorul de Comunicare & Corporate Affairs al companiei, în cadrul conferinței dedicate industriei de retail și FMCG din Republica Moldova.


„Ce considerăm noi că ne diferențiază? În primul rând experiența de cumpărare oferită. Interiorul unui magazin nu ar reprezenta nimic dacă experiența de cumpărare nu ar fi una pozitivă. Vorbim tot mai mult de strategii 360°, de transformările majore aduse de digitalizare ș.a. Da, sunt tendințe extrem de importante, dar aceasta nu înseamnă că în viitor totul se va întâmpla exclusiv pe o platformă. 


Consider că implementarea unei strategii 360° trebuie să înceapă din magazin, iar digitalizarea să se traducă prin servicii suplimentare in store cu scopul de a ușura misiunea clientului și de a îmbunătăți experiența de cumpărături”, a menționat Valer Hancaș, citat de modernbuyer.ro. 


Potrivit sursei, clienții vor avea parte de o experiență de cumpărături fresh, iar aceasta se traduce prin multe alte elemente: design de ultimă generație în magazine, un proces constant de modernizare, un layout inteligent care ușurează navigarea în magazin, un sistem nou de ghidaj ce semnalizează mai bine categoriile de produse și servicii și care ajută consumatorul să economisească timp la cumpărături, o casă de marcat fără dulciuri pentru părinții însoțiți la cumpărături de copii. Nu în ultimul rând, un număr de locuri de parcare direct proporțional cu dimensiunea magazinelor, rasteluri pentru biciclete, locuri speciale pentru persoanele cu nevoi speciale. 


Referindu-se la diferențierea prin sortiment, reprezentantul Kaufland a oferit o serie de exemple de proiecte implementate în România, accentuând că abordarea Kaufland Moldova va urmări tendințele locale de consum.


„Strategia de achiziții la nivelul întregului grup este să creăm un sortiment modern, adaptat ultimelor tendințe și să oferim prioritate producătorilor locali. De pildă, în cei 12 ani de prezență pe piața românească, am adus în permanență noutăți și completări în sortimentație, cum ar fi raftul de produse To go, brandurile proprii K-take it veggie și K-Bio, mai multe articole dedicate clienților care se orientează către o alimentație sănătoasă și multe altele. Dacă privim la nivel internațional, în cadrul trendurilor de consum, se vorbește despre un nou concept: locavorism. Acesta încurajează consumul de alimente naționale, mai mult regionale, din mai multe motive: lanțul de aprovizionare este foarte scurt iar comercializând produse locale susținem economia locală. Am dezvoltat produse cu gust autentic, rețete care au trecut testul timpului, în segmentul lactatelor, al mezelurilor, al dulciurilor, al băuturilor ș.a”, a subliniat Valer Hancaș. 


În același context, Directorul de Comunicare & Corporate Affairs Kaufland România, Valer Hancaș, a menționat că pentru companie este prioritar să colaboreze cu producătorii locali. Astfel, un număr de 13 producători din industria de legume-fructe vor beneficia de certificarea Global GAP, cel mai important standard de bune practici agricole din lume. Din cei 13 beneficiari, 12 sunt producători individuali și unul este o Cooperativă Agricolă. 


„Suntem recunoscuți pentru prospețime, raioanele de fructe și legume sau de carne fiind elemente de diferențiere și trafic în magazine. Nu în ultimul rând, 40% din sortimentul actual de food de pe rafturile magazinelor din România înseamnă produse fresh sau ultra fresh”, a declarat Directorul de Comunicare & Corporate Affairs al Kaufland România.


În fine, folosirea tehnologiilor eco și încurajarea clienților de a îmbrățișa stilul sustenabil de viață este o altă direcție de diferențiere punctată în cadrul conferinței.


Compania s-a implicat activ în susținerea pilonilor esențiali ai dezvoltării comunității, investind într-o multitudine de proiecte sociale, o parte dintre ele fiind prezentate în cadrul conferinței:  donarea unui microbuz pentru transportarea elevilor, două mașini electrice. De asemenea, Kaufland a lansat programul nostru „Bucurie în Mișcare” și anul trecut a sădit 5.000 de puieți în cinci sectoare din Capitală


Conferința cu tema „Diferențiere și inovație în Retail și FMCG” s-a desfășurat la Chișinău și a reunit circa 160 de profesioniști din rândul operatorilor comerciali din Moldova, ai furnizorilor FMCG, analiști de piață ș.a.


Despre Kaufland 


Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în 7 țări. Programele de responsabilitate socială reprezintă o componentă cheie în strategia companiei. Cea mai mare parte a proiectelor noastre de CSR sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmărim implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari. Pe lângă educație și sănătate, sprijinim proiectele dedicate protecției mediului înconjurător și pe cele care au ca obiectiv promovarea unui stil de viață sănătos prin intermediul activităților sportive și adoptarea unei nutriții echilibrate. Informații suplimentare pot fi accesate pe www.kaufland.md.


MBW 2018: Politicile statului în susținerea investițiilor, din prima sursă

28.11.2018, 21:32
Ce măsuri întreprinde Guvernul pentru ca Moldova să devină o destinație în care merită să investești?... articol complet

Mobiasbancă oferă cele mai avantajoase condiții de creditare pentru afacerea ta

18.09.2018, 17:41

În cadrul programului de colaborare cu BERD și... articol complet

Valer Hancaș: „Kaufland va aduce în Moldova experiența cumpărăturilor fresh”

19.06.2018, 10:42

Kaufland Moldova va urmări tendințele locale de consum și va oferi clienților săi o experiență de cumpărături... articol complet

Vești bune pentru antreprenorii din R.Moldova: Proiectul Ameliorarea Competitivității II oferă finanțare și pentru achiziționarea echipamentului

05.06.2018, 17:24
Ministerul Economiei și Infrastructurii în parteneriat cu Banca Mondială au anunțat extinderea finanțării pentru echipament... articol complet

„Moldova Automotive Days 2018” promovează istoriile de succes

31.05.2018, 11:51
Două istorii de succes din țara noastră au devenit cunoscute noilor investitori străini din domeniul automotive, care... articol complet

JAPAN DAY@ Moldova Automotive Days 2018

30.05.2018, 20:37

Forumul producătorilor şi furnizorilor de componente... articol complet

Peste 100 de potențiali investitori străini din domeniul automotive şi-au anunțat participarea la Moldova Automotive Days 2018

28.05.2018, 17:26

Mâine, 29 mai 2018, startează cea de a II-a ediție a celui mai grandios forum... articol complet

Conferința Republica Moldova: Diferențiere și Inovație în Retail si FMCG ajunge la ediția a IV-a

17.05.2018, 18:43
Pentru al patrulea an consecutiv, publicația specializată Modern Buyer organizează la Chișinău conferința cu tema “Republica... articol complet

Moldova Automotive Days 2018

15.05.2018, 12:23
ROM: Vino la cel mai important eveniment din sectorul automotive din Republica Moldova în perioada 29-30 mai 2018, la care... articol complet

Companiile locale și internaționale din industria constructoare de mașini, invitate la Moldova Automotive Days 2018

12.04.2018, 14:40
Ministerul Economiei și Infrastructurii al Republicii Moldova și Organizația pentru Atragerea Investițiilor și Promovare... articol complet
 

Autentificare

Comunicate Video

NOU: CU DOAR 109 EURO LUNAR!

 


Copyright 2013, Business News Service SRL Site by MoldaHost